středa 14. listopadu 2012

3) Rotkäppchen


Omlouvám se za německý název. Vzpomněla jsem si na hodinu němčiny s jednou mojí oblíbenou paní profesorkou. V češtině to znamená, pro ty co německy neumí, Červená Karkulka. Je to jméno mé nové sukně. Napadlo mě to v souvislosti, protože mám červenou sukni a bílou halenku. Hodně mi karkulku ta kombinace připomínala. Sukně je velmi jednoduchá. Materiál mě vyšel na 194kč (zip, červená látka, červená niť do šicího stroje, červená lesklá stužka). Doba šití včetně žehlení je zhruba 1hodina a půl. 
Chtěla jsem sukni ušít původně bílou a udělat na ní otisky dlaní červenou barvou na textil, takže jsem původně chtěla Guro lolita sukni, ale nakonec jsme se s Aničkou v galanterii shodly pro červenou. No snad na Guro dojde jindy...


Polovina řasení kanýru zamnou =.=


Jak vypadá kanýr - zatím bez stuhy

Detail mašle na boku

Detail kanýru - už se stuhou

A celá suknýka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥