středa 13. února 2013

Minihat



Yesterday I was at stationery and it was terible for me. When you'll give a toy to child, you have a peace from him. The same goes for me but for me is the best toy glue gun. Finaly I decided to buy it. In fancy goods I bought a blue felt and a rest of things i found at home. My first minihat isn't great but not the worst and it's quite cute.

Má včerejší návštěva papírnictví dopadla tragicky. Dejte dítěti hračku a máte od něj klid. To samé platí i u mě, ale mě stačí jako hračka lepící pistole. Konečně jsem se odhodlala ji koupit. Ve švadlence jsem koupila modrý filc a zbytek ozdob jsem našla doma. Na poprvé můj minihat nevypadá nejhůř a je i docela roztomilý.






1 komentář:

  1. Já jsem se pokoušela o mini top hat už před půl rokem :D no, dopadlo to nedokončeně :D I když jsem majitelkou lepící pistole už delší dobu, skoro vůbec jí nepoužívám... Možná přilepit kamej na choker atp. A tady jsem to slepovala obyčejným Herkulesem.. filc samozřejmě nasál, takže tam byli tmavé fleky... Krajka to zčástí vyřešila, ale stejně bych to na veřejnost nevzala :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥