středa 13. února 2013

Punk skirt

I had a chance and money for sewing a new skirt. It is for upcoming lolita meetup. The topic is Anarchy in the UK. The skirt is to short for me so I must wear it with some underskirt. The fabric is cotton, skirt length is 44cm, lower circuit is about 4m and there are 4m cotton black lace. Fabric is lenght is 1,2m and wide 1,4m. From a scrap of fabric I've made a cute bow, so everything match. 

Konečně se mi naskytla příležitost a peníze, aby jsem mohla ušít sukni na blížící se lolita sraz na téma Punk UK. Sukně není dostatečně dlouhá a tak jsem si řekla, že pod ni můžu nosit svojí černou krásku. Látka je bavlněná, dělka sukně cca 44cm, spodní obvod téměř 4m což znamená také 4m černé bavlněné krajky na spodním lemu. Množství spotřebované látky je 1,2m délky a šíře 1,4m. Ze zbytku látky jsem si ušila rozkošnou mašličku do vlasů, aby mi pak vše hezky ladilo. Paní v metráži si mě pamatuje a přidala mi k nakoupenému materiálů i vzorník střihů značky Burda. Zatím se mi tam líbí asi tři modely. Kdo ví, možná si ty střihy koupím a něco nelolitovského ušiju.













1 komentář:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥