pondělí 8. dubna 2013

Anime Jikan 2013 - report,zhodnocení - only in czech


Anime Jikan je zamnou a jako každý rok jsem si ho řádně užila. Přípravy začaly jak již tradičně v pátek 5. 4. 2013, den před akcí. Já tam bohužel byla jen do osmi, protože jsem musela upéct a uvařit na další den. Ostatní organizátoři a pomocníci v DDM - domě dětí a mládeže přespali do následujícího dne. 
Mitsuo bojuje s koláčem XD

Ráno 6. 4. 2013 jsem vstávala v 5:30, unavená, nevyspalá. Noc byla krušná. Vše jsem dodělala a uklidila až kolem půlnoci. Okolo sedmé hodiny ranní jsem konečně přišla do ddm, nasadila si své dolly botičky, dvě spodničky, věci dala do šatny a ve svém rozkošném sweet loli oblečku se vydala vzbudit ty spáče, mezi nimiž byl i můj maličký trumbelínek :3 Akce začala v 08:00. Ještě předtím jsem do karaoke nahrála pár nových písniček a má sekce byla hotova. Byla zašitá až v posledním patře DDM v kuchyňce. Moc lidí tam ze začátku nechodilo, ale v průběhu dne zjistili, že ve 2. patře taky něco ještě, krom deskových her, je.
Sice jsem měla na starosti karaoke sekci, ale v podstatě tam není co dělat. Když tam jsou lidi a neví jak karaoke funguje, maximálně jim to ukážu, vysvětlím a tak. Většina ale věděla, jak se ultrastar deluxe ovládá, takže jsem nechala místnost odemčenou, volně přístupnou a šla do keramiky pomoct Naruťákům. 
V dopoledních až odpoledních hodinách začala lehká varianta Naruto bojovky. Tam jsem neměla žádnou práci. Šla jsem se tedy podívat na Iaido přednášku. Přednášky ráda moc nemám. Jsou nudné. Tato přednáška byla ovšem dokonalá. Účinkující
S bokkenem jsem nebezpečná XD
mluvili s publikem, názorná ukázka také byla. Nic nebylo na pc, jak je dnes zvykem. Dokonce jsem si toto bojové umění mohla zkusit. Protože jeden z přednášejících byl i můj přítel, bylo mi velkým potěšením mu namlátit dřevěným mečem - tzv. bokken. Tento sport, bojové umění, mě velmi nadchnul a bavil. Můj soupeř mě sice dosti šetřil, ale já jeho taky. Nemůžu tam přeci nakráčet a hned ho zmlátit. To by bylo trochu vtipné, vzhledem k tomu jak jsem byla oblečená a k mé výšce.

Odpoledne začala těžší varianta Naruto bojovky. Tam už jsem práci měla. Velitel sekce měl jednu z her dle mého špatně organizovanou. Hlídala jsem keramiku - naší základnu a soutěžící zamnou chodili s dotazem - "Co mám dělat s tím papírkem?" Já jsem opravovala těžkou tajenku a videosoutěž. Byla to docela lušťovka. Každý otázky čísloval jinak a mnohdy se v tom nedalo vyznat. Vše se ale nakonec nějak zvládlo díky pomoci mých přátel s opravováním tajenky. 
Po bojovce jsem měla konečně takříkajíc "padla", šla nakouknout do karaoke,
párkrát jsem si zazpívala a šla se podívat dále. Zkusila jsem si Kinect - velmi zajímavá taneční hra. Ovládáte ji svým tělem. Snímá vás jaký si senzor. Zkrátka připadala jsem si jako někde v daleké budoucnosti nebo jako v Matrixu. Další má návštěva zavítala na DDR, konkrétně hard pady - může se na ně v botách. Tak jsem se vyřádila na Slipknot - Duality. Pořádně mě to vyřídilo, tak jsem se šla zchladit ven. 
O půlnoci začala Laser Game. Sestavily se dva 4 členné týmy a ty hráli proti sobě - střílelo se laserovými zbraněmi. Vše se konalo na velkém sále - tma, stany jako úkryt a to nejlepší - zrcadla. Soupeř běží za vámi a vy střelíte do zrcadla, laser se odrazí do zbraně soupeře a ten je mrtev. Miluju zrcadla při laser game. Náš tým vyhrál ^_^
Po laser game jsem si dala pauzu. Malé holčičky mi přivedli klučíka s rozseknutou hlavou, tak jsem ho vzala za hlavním organizátorem a tím začala naše honba za lékárničkou. Nakonec jsme ji našli. Obvazy ve strašném stavu, poslední mulový čtvereček, pár náplastí a prošlá desinfekce. Chlapci jsem zranění vyčistila aspoň kapesníkem namočeným vodou a ránu kryla. No snad bude lékárnička příští rok v lepším stavu.
Tento rok se na akci objevilo i spoustu rušivých elementů - děti, lidi kteří se o anime ani japonsko nezajímali, ale spíš mi přišlo, že přišli otravovat a dělat nepořádek. Když šla většina organizátorů spát, na pár zbylých a mě bylo uklidit odpadky
rozházené po ddm a sesbírat pár věc, aby toho ráno bylo na úklid méně.
Spát jsem šla až kolem 6. hodiny ranní. Akce končila 7. 4. 2013 v 8:00, takže jsem si dlouho nepospala a chrupkala jsem až doma ve svém pelíšku.
Celkově jsem s letošní akci spokojena, díky většímu počtu návštěvníků a také mám radost, že mnou ošetřený chlapec mi za pomoc mile poděkoval. Vypadá to, že příští rok asi budeme se žroutem na akci zdravotníci. A ten kdo letos nepřišel, musí příští rok určitě přijít, protože na akci, jako je tato se nezapomíná. Najdete tu i nové přátele.
Autorem fotografií je Natsuki a DDM - Mitsuo
Video z akce





Já se Siou



Okénko do naruto sekce


Můj onii san Arashi :3, ještě mám onee san lin, ale nemám fotku beee


Onii san bojuje s tou mojí houžvičkou  - Kami :3








Na akci přišlo i pár Lolitek :3 


Lolkaři

Kaligrafie

Deskové hry

DDR taneční podložky - úžasná věc XD jednou ji taky budu vlastnit muhaha

Laser Game

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥