čtvrtek 26. září 2013

23) Yuki's diary - Mlčení se nekoná!

I když právě probíhá Giveaway, neznamená to, že budu měsíc mlčet. Jsem šťastná za to, kolik se Vás zatím přihlásilo ^__^ Píšete velmi milé komentáře - neodpovídám na ně teď záměrně. Ovšem na všechny mimo giveaway odpovídat budu :)

Asi jsem se nezmínila, už asi týden jsem nemocná. Mám dojem, že by to mohla být nějaká viróza. Má sestra
mi dneska na rýmičku donesla tyto mini kapesníčky. No nejsou kawaii?? :3 Pro mě určitě! 
Dále tu mám svůj Shopping update. Moc tam toho není, protože mě AP sukně vysála. Brzy si budu zase barvit vlasy, takže jsem investovala do Olii (byla ve slevě za 99,90,-) a pak šampónu na barvené vlasy (taky ve slevě za 49,90,- NO NEKUPTE TO! ), protože už mi dochází...
Pak jsem se celý zbytek dne nudila a dostala jsem nápad Vám mohla ukázat
má "malovátka". Lolita mě totiž naučila se líčit. Předtím jsem se v tom absolutně neorientovala. Inspirovala jsem se od Venus - jak na sebe plácá vrstvy Neutrogeny. Používám jí denně také. Je to opravdu účinná prevence proti akné a hezky hydratuje pleť. Na mé popraskané rty ale nezabírá XD
Pokud chcete působit jako neživá panenka, budete potřebovat -
1) circle lenses - já mám 15mm
2) kleštičky na řasy (pokud nemáte přírodně tmavé řasy, jako já, použijte i řasenku)
3) soft touch mousse make up od essence
4) ever lasting od Oriflame - kolekce Giordani Gold (nemůžu si to vynachválit)
5) kompaktní pudr od Oriflame - opět kolekce GG a je taktéž úžasný. V pudřence je i zrcátko
6) umělé řasy - tyhle mám od vietnamců. Mají nejhezčí a nejlevnější řasy
7) lepidlo na umělé řasy od essence


Umyjete si a utřete obličej, nasadíte kontaktní čočky a nanesete EverLasting. Hezky
Nenalíčená, pouze s čočkami
voní a není ani vidět, že máte make up. Dokonale splyne s pletí. Pak použijete Soft Touch Mousse a zakryjete s ním tmavá místa na obličeji - kruhy pod očima, tmavší oční víčka, kolem nosu atd... Poté se lehounce napudrujete - všude, i na očních víčkách. V tuto chvíli budete vypadat děsivě. Blížíme se do finále - kleštičkami si stlačíme řasy, aby se nám hezky natočili a lépe splynuly s umělými. Na umělé řasy naneseme malé množství lepidla a pak je opatrně přikládáme na oční víčka. Mně se to vždycky povede až napodruhé T-T sakra práce... 
A takto vypadá Výsledek!!
Co myslíte? Je to změna??



Chybí už jen řasy!

Konečný výsledek ^__^
Žádná z fotek není nijak upravována!!!
 To by pak nemělo smysl dávat sem výsledek,
když by nebyl pravdivý :3
Jéééé a víte, co je super?? Moje gothic halenka dnes už konečně opustila HongKong!!

4 komentáře:

  1. Asi to nevyzní dobře, ale nejlepší je tvá úplně první fotka :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím vím :D na těch dalších jsem na můj vkus moc umělá :D

      Vymazat
  2. Mám pocit, že nějakou tu virózu má nadměrná většina lolit (včetně mě :D). Možná to je takový Harajuku mor :D. Ty circle lenses ti moc sluší, i když já jsem raději pro přirozenost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :3 Už jsem z nejhoršího venku a mám jen rýmičku s kašlíčkem XD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥