pondělí 16. prosince 2013

37) Yuki's diary - Pražský Vánoční sraz aneb děčínský balík jede do Prahy

V Sobotu se konal již 6. ročník Vánočního srazu v Praze. Z nějakého důvodu se tam rozhodla jet i má líná a strašpytlí maličkost...

Sobotní ráno 7, 55
Nařídila jsem si budíček na 7, 55, protože se musím ještě pět minut převalovat a přemlouvat se ke vstávání.
Pak jsem se až do 8, 45 zkrášlovala, oblékala a tak dále. Snídat jsem bohužel nestihla. V 8, 50 (5 minut před příjezdem autobusu) mi došlo, že legitka na autobus leží v kapse u druhého kabátu. Od babičky už bych se domů vrátit nestihla... Nezbylo mi nic jiného, než popadnout pár drobných a autobus si zaplatit.


9, 24 
Rychlík číslo X vyjíždí z děčínského hlavního nádraží směr Praha. Cestou si malá Yukina uvědomila, že ztratila svou oblíbenou placku. Nebyla bych to já, aby se mi nestalo krom průkazky něco nemilého. 
Cesta byla dlouhá a nudná. Neměla jsem sluchátka a jediné, co mi zbylo, je kochání se krajinou a poslouchání hádajících se Němců XD

10, 56
Příjezd na nádraží Holešovice
Tady na mě měla čekat Etsu. Nebyla tu.. Oběhla jsem Holešovické nádraží, ale nikde jsem ji nenašla. Musím být v klidu...žádná panika. Po více jak pětiminutovém čekání panika nastala. Vzala jsem do ruky mobil a volala svému příteli aby mi sehnal číslo na Etsu. V tom se má zachránkyně objevila! Dan se tedy ani nemusel namáhat a já mohla být klidná. Děkuji Etsu :D
Z nádraží jsme šli koupit lístek a tramvají jeli na slibovaný mini výlet. Etsu mi slíbila, že mě vezme do Flextexu. Moc se mi tam líbilo! Je to veliký a úžasný obchod. Poprvé jedu pražskou tramvají, poprvé jsem ve flextexu a hned tam potkám.... počkejte si :D RIWUUUUUUUUUU!!! Hypnotizovala jsem ji pohledem. Je tak nádherná *__* a poradila nám s Etsu internetový obchůdek s různými blbůstkami pro šití.

12 hodina a nějaká ta minutka
Dobelhali jsme se do kavárny Knoflík. Cestování metrem byl pro takového "vesnického balíka" jako já celkem zážitek. Ne že bych pocházela z vesnice, ale nenavštěvuji taková velkoměsta, takže jsem z každé blbůstky měla vánoce.
V kavárně už bylo spoustu lolitek. Maličko jsem se bála, že budu sama, ale Etsu se lepila na mě a já s radostí na ní, takže jsme ani jedna nebyla sama. Zanedlouho přišla Scatty. Jakmile nás uviděla, v jejích očích se objevila jiskra a běžela k nám. Stejně jako my, byla ráda ze známých tváří.
V levé části kavárny meli různé značky rozložený svůj maličký obchůdek. Zaujalo mě
Mnou zkrášlené toustíky XD
tolik věcí! Slíbila jsem si, že budu šetřit >__< ale nešlo odolat...

Poté, co se všichni občerstvili a poklábosili, se začalo něco dít. První byla na programu seznamovací hra. Docela, docela dost mě to zaskočilo... Moc se stydím, když si mám stoupnout a něco o sobě říkat >__< Přežila jsem to. Následovalo pár hudebních vystoupení a také byl před kavárnou takový improvizovaný fotokoutek. Nebudu popisovat celý program. Bylo by to na dlouho.
Moc mě potěšilo, že si se mnou přišly popovídat Jam a Taurwen. Jsou to obě milé a sympatické slečny. 
Ketmara od našeho posledního a zároveň prvního setkání otočila o 180 stupňů. Starala se o všechny, byla milá a usměvavá, takhle se mi líbila :3 Její energie a nadšení mi vymazalo vzpomínky na nepříjemné raní události. 
Potěšil mě Ketmařin dáreček. Dostala jsem nádherný náhrdelník s klavírem a houslemi. Housle jsem sháněla k mým houslovým šatům, takže jsem z toho měla a pořád mám ohromnou radost. Na druhou stranu jsem se cítila špatně, že pro Ketmaru nic nemám...

Okolo sedmé večerní mě Etsu se Scatty doprovodily na nádraží. Vlak jsem málem nestihla. Byl přeplněný a třičtvrtě cesty jsem seděla na schodech...
Domů jsem dorazila v pořádku a ráno po tom (neděle) jsem zase vstávala brzy, protože jsem musela do práce >__< odkud jsem chytla pěknou rýmu a kašlíček...

Ketmaro, děkuji ti za báječný sraz! ^__^

Už se těším na Olomoucký sraz koncem ledna, ale ještě víc na Terezčin teplický, který se bude konat 22. 12. Doma je přeci doma :3

Omlouvám se, že tu nejsou fotky. Nějak jsem krom toustíku nefotila. Ketmařin report ze srazu si můžete přečíst zde ^__^

3 komentáře:

  1. Áá ta jiskra v očích sedí =D A Praha ze začátků působí úžasně na každého ^^ Jinak celý den byl fajn a hlavně mám prstýnek Tardis *__* Až začínám trochu přemýšlet, že bych zašla i na ten Teplický... Uvidíme ^^

    Ps: Cítím se trapně ale... kdo je Riwa? O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riwa Nerona - šije ty nejnádhernější korzety! :3 https://www.facebook.com/korzety.riwaa.nerona

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že sis sraz užila :-) Strašně mě mrzí, že dala Ketmara datum na stejný den, kdy byl brněnský, který byl domluvený skoro dva měsíce předem :D Snad to příští rok vyjde a taky pojedu :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥