úterý 7. ledna 2014

Návrh na první kolekci Sleeping Doll

Zdravím ^__^ Dneska jsem dostala takový zvláštní nápad. Když jsem šla koupit rudou barvu na textil, abych alespoň z části začala realizovat svůj plán s králičími jsk, všimla jsem si nádherného odstínu modré. Rudou neměli, tak jsem vzala modrou a tu druhou mi objednají :3


Při okoukávání té modré jsem si říkala, že mám už modrý print a mít druhý by nebylo fér, protože jsem několikrát slibovala, že udělám něco printového CO SI NENECHÁM PRO SEBE. Nejdřív byl plán udělat jen sukni, ale co rovnou celou mini kolekci? Plánuji jí zrealizovat co nejdřív. Asi na konci zimy nebo někdy na jaře, proto jsem na FB stránky SleepingDoll psala o jarní kolekci. Jméno pro ni ještě nemám, Ani jsem nad ním nepřemýšlela.
A teď to hlavní - co plánuji do kolekce dát? Pokud Vás zajímá, jak ode mě třeba vypadá spodnička nebo cokoli jiného, klikněte na odkaz "zde" u dané věci ^__^ (ovšem, třeba bloomers budu dělat maličko delší) 
 - pár bloomers (zde)
 - jednu, možná dvě spodničky (zde)
 - halenku (zde)
 - sukně Yuki's Rabbits (ano, pojmenovala jsem po sobě print, když už si s ním budu dávat tu práci XD)
 - nějaké blbůstky do vlasů, uvažuji o double clipech
Co myslíte? Líbila by se Vám nějaká z věcí? ^__^ budu velmi ráda za váš názor, případně připomínku co byste chtěli víc a co míň...

Hi my lovely readers ^__^ Today I was looking for some red color for dark fabric because I want to realize my Yuki's Rabbits JSK. The dark red wasn't in the shop so I bought a really nice shade of blue color. I got an idea about new and the first SleepingDoll clothes collection.

I would like to sew some blouses, petticoats, bloomers, Yuki's Rabbits skirt (yes, only one) and some hair accessories. 
It will be in Spring, maybe. So wait for it and Enjoy my strange pic in windows paint XD bye <3

Pokus o bloomers na touchpadu....Jde hlavně o toho králíčka, co na ně chci v budoucí kolekci namalovat :3


Dolní část bych chtěla olemovat buď monofilovou krajkou (zde) nebo nějakou tylovou(zde). Pokud bych nakonec zvolila tylovou, cena sukně by se bohužel o něco zvýšila. Tahle krajka bohužel není nejlevnější. Za metr chtějí asi 80kč, ale je nádherná a originální. Bavlněná se mi moc nehodí, není tak jemná a žádný ze vzorů mě nezaujal :(
Btw, tuhle notičkovou jsem objevila na ebay (metr stojí 80kč T-T ) Je nádherná. Chce to více oblečení s hudebními motivy :D
A kdyby jste chtěli vědět, co to jsou doubleclipy, je to toto :3


4 komentáře:

  1. Vypadá to skvěle :-) Já na králíčky úplně nejem, ale moc se mi líbí černá a modrá, takže myslíš, že budeš někdy dělat i jiný motiv? :-)

    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ^__^ jen možná nebude celý dokola ale asi jen na boku (nějaký havran nebo něco, co dokážu nakreslit :D Moc totiž kreslit neumím)

      Vymazat
  2. Moc ti fandím ! A "print" se mi moc líbí, je jednoduchý a přesto roztomilý =3 a o těch bloomerskách začínám uvažovat =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥