pondělí 24. března 2014

50) Yuki's diary - Jak rychle se člověku zkazí dobrá nálada?

Poslední dobou mě nervuje každá blbůstka. Dnes jsem si zlepšila náladu vyzkoušením nového střihu na JSK a když jsem chtěla dát fotky na blog, zjistila jsem, že mi nejde bluetooth. Čím to? Může za to aktualizace Windows8 na Windows 8.1.
Nevím, proč ji po mě můj pc tak vyžadoval, když je vlastně k ničemu a jen Vám, vašim nervům a milovaným prográmkům v PC jen uškodí. Nejdřív mi nefungoval Gimp. To se ale po pár restartech a ctrl+alt+delete nějak zatím srovnalo. Bluetooth ale ne. 
Udělala jsem vše, co mě napadlo a co jsem vygooglila - aktualizovala ovladače, zkusila dát úplně nové ovladače, ale nic. Zmizel jen vykřičník, co tam byl, ale stále to prostě nejde!
Do toho mi nefunguje Writer a tak ani nemám chuť dělat seminární práci, kterou mám odevzdat už v pátek. Nemám na ní chuť a stejně mě to užírá. 
Opět jsem se přesvědčila, že facebook je diskuzní fórum. Vyventilujete si tam své rozhorčení nějakým pěkně vulgárním statusem(statutem?) a pak se spustí vášnivá diskuze, kde postupně uvolním svůj vztek, zvednu se a dojdu pro USB s pocitem bezmoci, že jsem to nespravila...

přepínáme od pesimismu! (Tátova kočka Amálka *__*)
Teď něco veselejšího ^__^
Jak už jsem říkala na začátku, zkusila jsem nový střih na JSK. Mája mi pomohla prostřednictvím komentářů se začištěním kulatých okrajů :3 a za to jí moc děkuju ^__^
Pomocí zažehlovacího vlizelinu jsem si tedy udělala historicky první podsádku v životní velikosti! Na první pokus to nedopadlo zle :3 Takže až budu dělat JSK do kolekce, použiji i tento střih ^__^ JSK budou mít samozřejmě podšívku, aby nebyl ten vlizelin vidět.
Vzadu jsem pak udělala žabičkování. Zip dám jindy a šněrování taktéž :) Přeci jen to byl pouhý pokus a šaty z toho budou později, až si rozmyslím, co že to na ně chci. (s největší pravděpodobností ty lebko nepojmenované JSK viz návrh)  Protože je to první pokus a není dokonalý, budou moje :D Vyzkouším na ně i skrytý zip, až seženu patku...
Dále jsem dostala inspiraci a vytvořila pár návrhů. Některé jste viděli na FB a jiné nebylo třeba tam dávat. Nutně potřebuji taky Steampunk a i když budu mít v šatníku 2. hodiny, zbožňuji tento motiv. Budou ale na pořádníku až po kolekci. Dřív se na ně nevrhnu! 
Napočtenou a dobrou noc ^__^




Čekala jsem kdo si toho všimne - z googlu
 stažená "figurýna" na návrhy je zády. Taurwen je všímavá XD
Protože si toho už někdo všiml, pokoušela jsem se to na následujícím obrázku poupravit XD


2 komentáře:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥