úterý 22. dubna 2014

Gothic&Lolita Bible vol. 48 + recenze

Přeji Vám hezký deštivý den ^__^ Normálně bych z deště plného smogu moc nadšená nebyla, ale protože mi dorazila domů moje GLB, déšť naprosto přehlížím. Nejdříve bych se vyjádřila k webu, odkud jsem objednávala.


Musím poděkovat Křehké Figurce, bez které bych svou GLB asi nikdy neměla. Díky jejímu článku na blogu jsem narazila na tento eshop.
Blippo.com je internetový obchod, kde mají spoustu zajímavých věcí. Nejvíc mají sladkostí, dále různé blbůstky, bento boxy a v neposlední řadě i časopisy jako KERA a GLB. 
Než jsem objednávala, kontaktovala jsem prodejce přes email a zeptala se, zda skrývají hodnotu balíčku. Komunikace byla rychlá. Odpověď jsem dostala hned druhý den a domluva s nimi je příjemná ^__^ 
Hodnotu balíčku dokáží skrýt, což je dobře. Napsali mi, abych poslala číslo objednávky a poté mi skryjí hodnotu. 
Objednávání - Poprvé jsem platila sama přes paypal. Je to opravdu jednoduché a rychlé. Snad mi můj přítel věří, že jeho paypal nezneužiju :DDD Myslím, že není na škodu zaregistrovat se na Blippu. Máte pak přehled o objednávce. 
Nuže, vybrala jsem si GLB, měli ji ve slevě, a tak k ní přiletěl ještě balíček jahodových Pocků. Poštovné je zdarma, ale připlatila jsem si cca 1euro za sledovací číslo, abych měla jistotu a menší šanci, že se balíček ztratí.
Hned druhý den od zaplacení mi poslali sledovací číslo zásilky (8. 4. 2014)
10. 4 byl balíček odeslán do ČR a 19.4 už ho převzala pražská pošta. Dnes je 22.4, GLB mám doma, takže to trvalo 14 dní, což je skvělá doba!
Mé hodnocení pro Blippo.com je velmi dobré! Určitě to není naposled, co tam objednávám.

Teď k mé milované Gothic&Lolita Bible
Hned, co jsem ji prolistovala, zjistila jsem, že potřebuji další číslo! V tomto mám střihy na mašli a sukni od BTSSB (je tam i střih na waist ties juhuuu) a na Bolerko a wrist cuffs od Alice and The Pirates. 
Návody na účesy se mi opravdu hodí a mám z nich radost. Stejně tak samolepky byly milé překvapení. Pár jich mám už na mobilu. A co teprve ta spousta nádherných šatů a modelů/ek(Misako, Mana *__*) Jsem tím naprosto unešená.
Vážně jsem dospěla k rozhodnutí, že potřebuji další číslo a na 100% bude právě z Blippo.com







Samolepky <3

Střihy

6 komentářů:

  1. Nemáš za co :)) Já jsem ani nevydržela do tvé recenze a již před pár dny jsem objednala. Taky jsem zatím spokojená. Odeslali mi balíček do druhého dne i se sledovacím číslem (1 euro mě přece nezabije :D). A objednala jsem si tedy Gloomy Beara....jsem zvědavá, jaká bude kvalita :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, tak to budu stalkovat blog, Zatím se mi tato stránka jeví jako spolehlivá :)

      Vymazat
    2. Spolehlivá nejspíš bude, protože si za každou věc počítají poštovné. Free shipping to není - cena poštovného je započtena do oficiální ceny zboží. Takže vlastně platíš poštovné za každou věc. Ale mají výběr, to se musí nechat :) Zejména, co se týče těch časopisů a jiných špatně nebo levněji sehnatelných věcí. Těším se, až zase poreferuješ o další GLB :3

      Vymazat
  2. je nádherná, doufám, že ji přineseš na Jikan, abych si ji mohla prohlédnout i naživo :3
    ty Pocky na sobě mají nějaké divné písmo, co neznám, nevíš náhodou, co to je? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přinesu :) A to písmo je asi nějaká korejština. Z boku je napsáno Pocky normálně anglicky. Nejdřív jsem se zděsila, co mi to poslali, ale pak jsem si toho na boku všimla :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥