středa 25. června 2014

Yuki's Lolita week day 3.

Zdravím ^__^ Dnes byla ve škole burza knih. Koná se každý rok takhle na konci školního roku. Spočívá to v tom, že si mezi sebou ročníky kupují učebnice. Je to levnější a máte méně starostí, jestli jste koupili správnou. I dnes jsem dodržela dresscode. Zvolila jsem Kuro Lolitu, protože byl dnešek deštivý a pochmurný. Nedávala jsem raději ani moc doplňků. 
Sklidila jsem dokonce pár komplimentů *___* 
Meme pro dnešní den - vysvětlujte učitelům a doktorce jak že se to jmenuje ten styl?? (emo, gothic :DD) Pak dlouhá diskuze o Nabokovovi, jak s tím nemá co dělat...


Odpoledne na mě v sekáči vykouklo pár krásných věcí hodících se k loli, hhhhh, to bude za měsíc shopping update :3


Co jsem měla na sobě?
JSK, spodnička, bloomers - handmade
halenka - AnnaHouse
punčocháče - GATE
boty - Deichmann
mašlička - dárek
křížek - Ještěrka







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥