čtvrtek 4. září 2014

Very simple Gothic lolita makeup

Zdravím Vás ^^
Když jsem dnes tak posedávala na židli a říkala si, že jsem nepřispěla dloooouho žádným návodem, zčistajasna mi hlavou prolétla myšlenka na videotutorial, ve kterém bych ukázala jak se snadno a docela rychle nalíčit k nějakému gothic lolita outfitu. 
Tutoriálů na gothic lolita líčení je na youtube hned celá řada, ale snad žádný nemá kosmetiku sehnatelnou v Česku. Udělala jsem tedy video s použitím samé snadno dostupné a cenově nenáročné kosmetiky. (žádný Dior nebo Astor a jiné věci přesahující několik stokorun či dokonce tisíc XD)
Je to návod hlavně pro začátečníky a ještě víc pro ty, co jsou v líčení tak zběhlý jako já, tudíž se líčit neumí >___< Vážně jsem na tohle blbá... Stíny se mi dostávají během dne pod oči, dělají tam tmavé fleky, že vypadám jako zombie lolita. Tady u tohoto líčení mám vyzkoušené, že krásně vydrží celý den, nerozpatlá se a není extra výrazné - žádné umělé řasy, žádné circle lenses, zkrátka jednoduché a dovolila bych si říci, že elegantní ^__^
Doufám, že se Vám video bude alespoň trochu líbit a bude k užitku, točila jsem něco takového poprvé (na naprosto otřesnou webkameru). 
Hudba ve video je od kapely Halestorm, na které jsem přišla nedávno a jejich muzika se mi moc líbí ^__^

POUŽITÁ KOSMETIKA
 - krém NEUTROGENA na tělo a tvář (v Děčíně jsem ho sehnala jedině v DM drogérii, jinde ten na TVÁŘ neměli) používám ji denně, pleť je pak hebčí a když si každé ráno pečlivě myjete a "drbete" obličej (obyčejnou vodou a mýdlem XD ) a poté krém nanesete, je to i hezká prevence proti akné. Teď jsem líná si ho denně nanášet, a tak se pár pupínků objevilo >__<
- podkladová báze pod makeup od ORIFLAME
- pěnový makeup od Essence - dávám si ho jen na nos, okolo nosu a zesvětluju jím své příšerné kruhy pod očima. Mám chodit dřív spát! XD
- kompaktní pudr od NYC (ale mnohem lepší je od Rimmel)
- voděodolné oční linky od Essence - skvělé na nich je, že při odličování nemáte černé celé oko jako panda, ale jednoduše na sucho ty linky sloupete, otřete černé drobky, popřípadě opláchnete vodou a jste zase čistí ^__^
- řasenka od Essence - podle mě každému vyhovuje jiná řasenka. Měla jsem jich tolik a žádná nedržela, přenesla se pod oko. Tohle je snad jediná, která neslepuje (kartáček je silikonový) řasy a drží celý den i noc :D (když náhodou usnete, nebojte se, že ráno vstanete a budete mít černý zombie kruhy pod očima) Ani nebyla tak drahá jako ostatní.
- rtěnka od NYC odstín 432 - k ní není co říct. Dělala jsem na ni recenzi. Je zkrátka dobrá, cenově dostupná a vyhovuje mi ^__^

poznámka: vypadá to, jako bych tam dala nějaké zpomalení obrazu, ale to jen nestíhala webkamera XD


Hi my dears! I've got an idea about some makeup video tutorial for czech lolitas - very simple makeup for lolita beginners or someone, who hasn't any makeup skill, like me :D I'm makeup noob...It's very short time when I started with darker makeup (an eyeliner). My eyeliner is waterproof and making the eye lines is easy with them :3
I hope you'll enjoy my FIRST video tutorial (in bad quality >__< because my webcam is baaaaad sooo baaad)
See you in my next video! (maybe XD)
PS: I want some better camera, making videos is really fun and I like editing videos.

5 komentářů:

  1. Ahoj, mám víc otázek, nemám žádné zkušenosti. Jaké voděodolné oční linky od Essence to jsou? Mají víc druhů. A ta řasenka (také jich mají víc druhů), jde to pak nějak dolů? Nemáš nějaký typ na sweet make-up? Těch produktů jsou snad tisíce. Omlouvám se za otazníkový teror. Děkuji Ruki.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, dolů jde všechno odličovačem na oči a na makeup. Od essence to jsou voděodolné tekuté oční linky v modročerném balení, řasenka každému vyhovuje jiná, takže je volba na tobě ^^ Záleží co chceš - jestli máš řídké řasy a potřebuješ objem, kup řasenku pro objem, pokud máš krátké řasy, kup řasenku pro prodloužení a tak dále. Rimmel a Loreal má celkově velmi dobrou kosmetiku z těch drogérkových značek. Na sweet makeup budu v budoucnu dělat tutorial, zatím mohu doporučit videa od kawaii pateen na youtube, kde mají mimojiné i lolita makeupy. Pokud jsi ta brolita z facebooku, doporučila bych nějaký hodně krycí makeup, aby vyhladil pleť a působila více žensky. Umělé řasy by také byly fajn a circle lenses též, ale řasenka pro začátek stačí. Máš moc hezké outfity *w* Já osobně pro sweet líčení používám trochu modifikovaný typ líčení od venus angelic - růžový lesk na rty, růžové oční stíny smíchané s nějakým světlým. Na youtube je plno tutoriálu jak nanášet a míchat stíny :) Asi o tom budu muset napsat extra článek >__< Děkuji za komentář ♥

      Vymazat
    2. Děkuji moc, jsem to já. Líčení je teda šílená věc. Řasenku už jsem zkoušel - aplikace děs. Max Factor Panstik make-up a korektor nevyhladil, ale spíš to zhoršil - pomerančová struktura. Na poprvé se asi nedá nic jiného očekávat. Těším se na sweet tutorial. Děkuji, Ruki

      Vymazat
    3. Ahoj. Promiň, hodně v tom tápu. Vyrábíš samé krásné věci, tak tě doufám moc nezdržuju. A také ti to moc sluší. Děkuji za tipy, mám ale ještě několik dotazů. Ta řasenka co drží a neslepuje, to jsou ty voděodolné? Měl jsem přesně tento problém. Také se bojím, že se dotknu oka. Umělé řasy mám, ale zatím to neumím nalepit. Jak poznám ten hodně krycí make-up? Nejsem moc nadšen z kupování všech možných značek a druhů, abych našel ten pravý. Koukám, že má Essence pěnový make-up v odstínu matt ivory - nejsem si jist ani odstínem (ale to zas asi není ten hodně krycí). Mockrát děkuji, Ruki

      Vymazat
    4. Řasenku doporučuji nanášet tak, že si ji přiložíš k řasám a mrkneš, řasy se ti otřou o kartáček. Takhle parkrát na každé oko a je to :)Doporučuji řasenku scandal eyes od max factor, myslím?? Makeup hodně krycí je od dermacolu Film studio barandov prague. Odstín zkus na ruku na testeru, aby byl co nejvíce podobný/ stejný jako barva tvé pleti. Tento makeup kryje skvěle, je však moc hustý a je dobré ho míchat s hydratujícím krémem na obličej. Je totiž jako maska a může v horku vytvářet mapičky. Osobně používám makeup od Loreal - TrueMatch v odstínu Rose Ivory. Mám totiž velmi světlou pleť a je těžké na mě najít makeup. Je velmi tekutý ale také pěkně kryje. Na kruhy pod očima používám tento makeup a ještě na ta tmavá místa přidávám tekutý korektor od Rimmel London - Match perfection. Vše to zafixuji pudrem. Skvělý pudr je od Rimmel London - Stay Mate a nebo mám teď bílý pudr od značky UMA - FIXING compact powder. Lesk je tvá vollba, opět. :) Na víčka doporučuji ke sweet kombinaci bílo růžových stínů. Zde je odkaz na video tutorial pro inspiraci :) https://www.youtube.com/watch?v=fDAm2xmAgik

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥