středa 22. října 2014

69) Yuki's diary - Sestřička Yuki

Mám za sebou více jak měsíc odborné praxe a dnes jsem byla naposledy na oddělení Neurologie. Po prázdninách se přesouvám na jiné a to znamenalo, že se dnes praxe hodnotila...
Byla jsem opravdu nervózní. Zacházet s lidmi je fyzicky a psychicky náročné.
Hned první týden praxe jsme mé dvě spolužačky a já dostaly nejnáročnějšího pacienta na celém oddělení. Starali jsme se o něj asi 3 týdny. Ono se to tedy má po týdnu měnit, že každý nový týden máme nový pokoj s pacienty, ale protože byl na tom pán opravdu špatně a my už věděly co dělat, staraly jsme se o něj stále my 3. Později bohužel odešel na věčnost. Je to opravdu nepříjemný pocit, alespoň už má klid...
Po téhle smutné události jsem se vzpamatovala a začala být víc samostatná. Ze začátku mi byly mé spolužačky velkou oporou a bez nich jsem se bála něco dělat, abych člověku neublížila, teď se už bojím mnohem méně a jak u čeho. Právě kvůli své nejistotě jsem z Neurologie dostala konečnou známku 2. S pacienty se snažím jednat mile a snažím se jim vždy vyhovět, pokud to jde. Zatím takový přístup funguje, pacienti semnou spolupracují a když mi někdo i poděkuje, mám ohromnou radost, že pomáhám člověku k jeho uzdravení. Je to nepopsatelný pocit. Dneska mi poděkování jednoho pacienta dokonce vehnalo slzy do očí T__T 
Uvidím jak si povedu na dalším oddělení ^__^


Teď pár novinek... Baliček z Bodyline rozhodně nebyl poslední. Má mi toho přijít o něco víc >__< Šetřila jsem a šetřila a pak všechno objednala tak nějak nastejno XD Takže mám "botový měsíc"

díky bílým botám jsem oprášila své Violin Symphony JSK :) (jo...potřebovaly by vyžehlit...)


Můj přítel se rozhodl využít slev na BL a koupil mi mé vysněné "kozačky" s růžemi jako předčasný dárek k Vánocům. (černé samozřejmě! ) Chtěla jsem je dostat až pod stromeček, ale ještě jsem od něj dostala vynadáno, že bude půlka zimy pryč, tak je dostanu jakmile přijdou. Objednával je úplně sám ^__^ Moc mě těší, že se kvůli mě tak snaží a naučil se s paypalem (nesnáší ho XD a přísahal, že přes něj nikdy nic kupovat nebude :D )
Děkuji Daní :3

Boty číslo 3 XD jsou vytoužené černé platformy. Konečně budou mé *___*
Od této chvíle mám asi dostatek bot a dlooooouho žádné kupovat nebudu XD




Poslední věc je taky velmi dlouho chtěná. Na taobao jsem našla nádhernou halenku s výšivkou Delicieoux Chocolat - jakožto čokoládový závislák jsem ji musela mít! Aleeee neměla jsem paypal a už vůbec jsem nevěděla, jak se objednává na taobao. Skoro po roce jsem se dočkala, našla jsem jeden jediný shopping service, kde nově berou i paypal a halenku si objednala. Je na cestě domů *__*


Fotka je z Taobao :)


To je už opravdu všechno XD 
Nevadí Vám, když každý měsíc sepíšu mé pocity z praxe? Něco, jako jsem napsala teď :)
Také jste využili slev na Bodyline? 

Nebojte se napsat komentář, těší mě, když tu komentujete :3 Hezký zbytek večera a napočtenou příště!

Yuki <3

3 komentáře:

  1. Je fajn se dozvědět o tobě víc. Ráda čtu články, které jsou psané trochu deníkovou formou :-). Hlavně je důležitý, aby jsi psala a dělala to, co tě baví. Obdivuju tvou píli, já bych neměla nervy pracovat v takovém prostředí, hodně by mě to psychicky vyčerpalo, nakonec by se to projevilo i v mém chování vůči pacientům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taková práce baví. Když mi pacienti poděkují nebo vidím, že se jejich stav psychicky i fyzicky lepší, dodává mi to sílu a nadšení pokračovat v té práci dál ^w^

      Vymazat
  2. So cute ^^


    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥