neděle 2. listopadu 2014

První vlog O__O

Ahoj, slibovala jsem box opening video, které se bohužel neuskutečnilo. Brzy se stmívá a moje webkamera stěží natáčí při denním světle, natož při umělém >__< Když se mi konečně naskytla příležitost, všechny balíčky už byly rozbalené, protože jsem hooooodně natěšená na každý, který mi přijde. Natočila jsem tedy takoou mini recenzi na ty dlouho očekávané věci <3
 Říjen byl "botový měsíc" XD Měla jsem plány z prázdnin, přišly slevy na Bodyline a tak se to všechno nakupilo a přišlo v jeden měsíc...
Omlouvám se za přeřeky a jiné divnosti, i když jsem byla při natáčení vlogu doma sama, šíleně jsem se styděla a nevěděla co mám říct >___< 
Po Vánocích MOŽNÁ budu mít můj vysněný fotoaparát a kvalita by se tudíž v budoucích videích mnohonásobně zlepšila! :3

Dodatek k velikosti bot - nosím velikost 38. Asijskou mám 24,5 :)

Teď k mini recenzi ^__^...











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥