neděle 12. dubna 2015

Zelené JSK pro JAm

Zdravím ^__^
Dlouhou dobu jsem JAm slibovala JSK inspirované Lokim, tak tady jsou! 
JAm má nádherné ženské tvary, které jistě ocení každý chlap XD Velké poprsí, boky a k poměru poprsí a boku nádherně vosí pas.
S radostí Vám mohu oznámit, že KONEČNĚ umím šít šaty na větší poprsí. Tyhle mají 100cm přes prsa a něco okolo 80cm pas. Ještě dodělám šněrování, aby se stáhly na pas JAm.
Další nová věc je skrytý zip. Do teď u žádných věcí odemě nebyl pořádný skrytý zip, protože jsem na to neměla patku. Teď ji mám a díky pomoci milé Iroci s ní umím i šít. 
Sukni od JSK jsem si předem ušila doma a vršek jsem ušila přímo na workshopu "Jak ušít lolita šaty", který jsem měla v sobotu na Anime Jikanu. Teď zbývá šaty trochu začistit zevnitř, doopravit kosmetické nedostatky pak se zbývá jen těšit, že JAm budou slušet a hezky se jí nosit ♥


Na Anime Jikanu jsem byla spolu s Kubou a Iroci obsluha v Neko Café. Napekly jsme a nadělali spoustu domácích dobrůtek, snažili se všechny mile obsloužit a vyhovět jejich přání. Vše se povedlo dle našich představ a už se moc těším na další akci! :)
Video z akce je zde ^^


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥