středa 19. srpna 2015

PředNatsuconové blábolení ♪♫

Zdravím, již v  pátek pojedu na svůj první mimoústecký con a moc se těším. Přímo se nemůžu dočkat! Zítra ještě půjdu na odpolední do práce, spát a pak sbalit věci a hurá směr Praha *__* aaaaa!!!

Dnes jsem se překonala a udělala oběd o 3 chodech! Můj přítel nejí polívky, ALE musela jsem spotřebovat párky, takže mám pro vás tip na takovou rychlou jednoduchou polévku ^__^

Potřebujete to, co si myslíte, že v tom bude dobré, ale tady je základ.
párky nebo klobása
brambory
cibule
sladká paprika
česnek
malý rajčatový protlak
sůl
pepř
masox
mouka

Postup
cibulku nakrájíme na kostičky, párky na kolečka a na rozpáleném oleji orestujeme, přidáme prolisovaný nebo na drobno nakrájený česnek, posypeme moukou a vytvoříme tak takový hutnější základ. Přidáme vodu a za stálého míchání přivedeme k varu - nebo si ji předvařte v rychlovarné konvici - to dělám já XD Ve vroucí vodě rozpustíme masox, necháme pár minutek povařit, přidáme sladkou papriku, je lepší větší množství, dále protlak, osolíme a opepříme podle chuti.

TEĎ TO NAVÍC
navíc jsem přidala červené fazole, někdy je dobré i bílé zelí, je to moc dobré, ale zelí jsem dnes měla jen červené ke Knedlo vepřo zelo.

NAKONEC
nakrájíme na kostičky brambory a necháme v polévce vařit dokud nejsou měkké.

Polévka je hotová ^w^ Dobrou chuť!

Danovi moc moc chutnala XD ujídal ji z hrnce ještě když nebyla hotová a knedlo vepřo zelo mu též šmakovalo, mám z toho radost ^___^

Na zpovědnici mi přišly dva negativní příspěvky, beru to...někomu jsem hold nepadla do oka, ALE opravdu to má ten dotyčný/dotyční zapotřebí? Přijde mi to ubohé... Pokud tohle vy, dotyčný, čtete, nechápu, proč to vůbec čtete, když vám tak zvaně nevoním. 
Mile mě potěšily reakce pod příspěvky a milé zprávy. Mockrát Vám děkuji ^__^  Dále se k těm příspěvkům vyjadřovat nebudu.

Moc se na všechny těším na Natsuconu a snad Vás tam potkám co nejvíc! Pokud se neznáme a chtěli byste mě poznat, nebojte se mě oslovit XD jsem stydlivé stvoření, ale ráda poznávám nové lidi ♥
Ahooj!! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥