neděle 31. ledna 2016

ShoppingUpdate

Na úvod bych chtěla mnohokrát poděkovat za nádhernou Valentýnku. Slovy se dík vyjadřuje tak špatně >__< Stále pořádně nevím, co napsat. Doufám, že vás nezklamu a budu Vám všem moci vaši laskavost jednou oplatit. Jsem vám všem, kteří podporujete a sledujete mou práci a blog, moc vděčná. Díky Vám mám stále chuť psát a mám důvod se radovat.
Děkuji ♥

Už je to dlouhá doba, co jsem naposledy dělala shopping update. Nakupilo se mi toho dost >__<



Všechno sekáč XD měla jsem opravdu štěstí!

Pouzdrové šaty MOHITO z výprodeje (ano jsou pouzdrové, ačkoliv na fotce vypadají áčkově)
Nemohla jsem tomu uvěřit. Tohle jsou první pouzdrové šaty, které mi sedí. Mám vždy problém kvůli poměru - štíhlý pas, větší zadek, ale tyhle sedí krásně *__*
Mám šaty k ústním maturitám, wuhuu *_*

Zase výprodej XD tentokrát C&A
do teď jsem neměla žádné boty s otevřenou špičkou na ples XD
Mají nádherně zdobený podpatek a zaujaly mne na první pohled ♥

perličková čelenka z TallyWeijl, mintově čokoládová brož - z uvítacího balíčku ve Vídni, prstýnek s hodinami - dárek z Japonska od kamarádky *__*, HATE náhrdelník - CROPP, Rilakkuma - z vánočního lolita srazu v Praze - mám dojem, že je to od Lyrel? Je to rozkošné :3

detail

a samozřejmě kosmetika XD
Aknecolor krém - mám ho na doporučení kamarádky. Perfektně kryje a zároveň léčí pipínky. Seženete ho v každé lékárně. Nemusíte si ani dávat makeup, protože má skvělé krytí ^_^
Mají dva odstíny - mám dojem. Jeden tmavý a jeden světlý. Ten světlý je opravdu světlý, takže pokud máte světlou pleť jako já, je perfektní! *__*
a teď zleva 
ASTOR růžový lesk na rty, LOREAL TrueMatch makeup(nemůžu si ho vynachválit), Essence lepidlo na umělé řasy, ASTOR Heidi růžová rtěnka, LOREAL TrueMatch korektor(perfektní na kruhy pod očima), štěteček na kouřové stíny a zelený na tekuté linky od Essence, UMA bílý pudr, NIVEA BB cream(jako podklad pod makeup skvělý!)


A když jsem si polepšila o tolik kosmetiky, chtělo to i novou kosmetickou kabelčičku.
Pořídila jsem si ji v PRIMARKu na vánočním lolita sraze v Drážďanech. Až získám zbytek fotek, udělám snad i report ^__^

No a to je vše, Zítra se můžete těšit na SWEET CREAM HOUSE BOX OPENING!
Protože už jsou v depu na poště v mém městě a zítra by měly dorazit *__* víííí! Moc se těším!
Hezký den!
Yuki ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥