čtvrtek 21. ledna 2016

The 30 day lolita challenge DAY 20

Day 20 : A picture of a lolita friend.
Den 20 : foto mé lolití kamarádky

I have a lot of good lolita friends. I was thinking about it so long and I've decided for JAm. She's not lolita now. She was interested in this fashion few years ago.
Jam is person with a big sense of humor and the biggest heart in this world. I admire her and I like her ♥
A lot of people in our comm doesn't know how nice person she is and I'm very sad about that...

And friends who are now in lolita fashion, hmm...I have to many :D Mitsu, Etsu, Pet, Iri, Lady B., Lavinie, Veronika, Tereza, Jume...........aaaaa....I have a lot of friends in our lolita comm XD

Mám mnoho lolitích přátel. Bylo pro mě těžké rozhodnout se pro fotografii jednoho z nich, který bude v tomto challengi. Rozhodla jsem se pro JAm. Sice už lolitu nenosí, ale byla jí před pár lety, takže to lze počítat.
JAm je osůbka velmi vtipná. Má pro ni typický styl humoru, který se mi moc líbí a má to největší srdéčko z nás všech ♥ Moc si ji vážím za vše, co pro mě kdy udělala a mám ji moc ráda.
Spousta lidí v naší komunitě ji tolik nezná a ani netuší jak skvělá osoba to je, což je škoda a je mi líto, co se stalo...

Nu a mí lolití přátelé... Těch je! XDXD V této módě je spousta lidí, kteří Vám padnou do oka, jsou milí a vnímaví, snadno si tu najdete opravdu dobré přátele. Kdybych měla jmenovat všechny, strávím nad tím celý den. Proto se nezlobte, pokud se tu nenajdete. Víte, že se spolu kamarádíme a nějaký jmenovitý seznam není důležitý ^w^ Pár jmen, která se mi vybaví jako první XD  Mitsu, Etsu, Pet, Iri, Lady B., Lavinie, Verči(je jich víc), Terezka...





4 komentáře:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥