pátek 19. února 2016

Český Krumlov aneb jak se kousek Česka dostal do Lolity

Hezký den přeji. Cosples je za dveřmi a já sedím nervózně doma a přemýšlím nad vším okolo toho - aby se mi povedl makeup, aby mi držel účes, a abych tam nevypadala nevhodně, protože i když je lolita povolena, stále si nejsem jistá svým outfitem.
Do toho všeho sleduju videa s lolití tematikou, protože mě to uklidňuje a u některých, jako "lolita problems" nebo "the secret life of lolita" se hodně zasměju.
Znovu mi hlavou prolétla myšlenka. Na svém seznamu dream dress mám short verzi JSK Český Krumlov od InnocentWorld, moc se mi líbí, ale nevím ani proč. 
Návrhářka značky InnocentWorld, slečna Yumi Fujiwara, navštívila ČR před asi dvěma lety, když byla hostem na InnocentWorld teaparty ve Vídni. (myslím..nejsem si jistá) Český Krumlov ji zřejmě tak okouzlil, že se rozhodla vytvořit print inspirovaný tímto historií prorostlým městem.
Víte jaká byla má první reakce na tento print??

Před asi dvěma lety, kdy tento print vyšel, se na lolita centrále objevil článek, kde se pisatelka ptala, co si o tomto printu myslíme a jestli bychom si ho chtěli koupit. V té době se mi moc nelíbil a napsala jsem, že si ho ani nekoupím, protože bych to nenosila, že je to dobrý nápad, ale nezaujalo mě to.
O pár let později jsem tomuto printu propadla. Spousta mých dream dress byla láska na první pohled. Do Českého Krumlova jsem se zamilovala až po hodně dlouhé době. Momentálně moc toužím po tom, mít tento Českem inspirovaný print a nejvíce se mi líbí tmavě modrá varianta. Designérka je moc šikovná a má velikou představivost a originální nápady. Když se na to podíváte, printy Innocent World jsou třeba se stejným motivem, jako printy jiných značek, ale když to dáte vedle sebe, IW to má jiné, více klasické, zkrátka je znát, že se jedná o IW. Slečna Yumi je skutečně talentovaná kreslířka a návrhářka, a i když modely od IW nejsou zrovna můj šálek kávy, do Českého Krumlova jsem se zamilovala pomalu a pak najednou docela XD (a možná už někdo zjistil, ze které knihy je ukradená má poslední věta XDXD)

*stalkuju lacemarket už minimálně půl roku, ale kde nic tu nic už hodně dlouho, většinou přijdu pozdě nebo nemám zrovna dostatečný finanční kapitál :DD NEBO to není verze, kterou chci.*

V tomto videu je vidět proces navrhování šatů. někdy v polovině videa se představuje i nová Českem inspirovaná kolekce Český Krumlov





A víte o tom, že InnocentWorld není jediná značka, jež udělala print s tematikou něčeho českého? Už  se do světa dostal i náš Orloj ♥ Print od indie značky Souffle Song se jmenuje Prague Astronomical Clock. Některé verze vypadají jako Orloj v plamenech XD ale ta tmavomodrá verze, do té jsem se zamilovala na první pohled *_* Vypadá jako Orloj pod noční oblohou plnou hvězd. Úplně mě to nutí utíkat do světa snů a už se nikdy nevrátit *q* Třeba je získám dříve než Český Krumlov XDXD Kdo ví...

Víte i o jiném českem inspirovaném printu? Pošlete mi název a odkaz na nějaký model do komentářů ^__^ A i kdybyste neznali, stejně mi můžete zanechat komentář s vaším názorem, postřehem, čímkoliv, co budete míti na srdci ♥




4 komentáře:

  1. Pamatuji si, že o existenci Český Krumlov printu jsem zjistila náhodou, když jsem se snažila najít fotky jiné kolekce od IW a v hledání mi vyjelo "Cesky Krumlov", tak jsem si říkala "Jak souvisí Český Krumlov s lolita značkami?!" a zvědavě na odkaz klikla. :D Český Krumlov i Orloj printy se mi líbí, protože mám slabost pro printy s tématikou oblohy (tvé přirovnání s útěkem do světa snů je přesné!),Český Krumlov se mi líbí o něco víc, protože působí tak jako... čistěji a méně přeplácaněji, neumím to přesně popsat, asi to bude i tím, že ty barvy na mě působí příjemněji ^^"
    Ještě si pamatuji od IW Mucha tématický print, počítá se to jako print související s Českem?
    Jinak mám pocit, že na japonských aukcích a second hand obchodech jsem Český Krumlov JSK už několikrát viděla, takže šance, že se šaty někde objeví v pro tebe vhodnou chvíli tu určitě je! :) A vzhledem k tomu, že ti sluší tmavě modrá barva, Astronomical Clock by ti určitě slušely!
    Luci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravdou, že se Český Krumlov objevuje často na closet child, ale většinou jde o long verzi a tu nechci >_< protože long verze čehokoliv mi zkrátka nesluší a jsem v tom taková utopená XD
      Jestli se print s Muchou počítá jako s Českem související, to nevím XD nicméně děkuji moc za pochvalu ♥

      Vymazat
  2. Innocent World má ještě Strahov Library, můj oblíbený print. A troufám si říct že mnohem známější než Český Krumlov.
    Dokonce mám fotku jedné slečny, tuším že byla z Taiwanu nebo z Číny, jak se ve Strahov coordu procházela Prahou.

    http://www.lacemarket.us/wp-content/themes/auctionpress/thumbs/238236-480-2014-12-13447362.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si osobně oblíbila orloj než krumlov, ale třeba se k němu taky dobelhám. Já jsem je oboje viděla, ale to poštovné bylo na omdlení.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥