sobota 3. září 2016

SleepingDoll update

Hodně dlouhou dobu jsem nic neušila ani nevyrobila. Měla jsem šitíčko v Děčíně u rodičů. Od pondělí mám doma šicí stroj, šitíčko a konečně i zbytek lolity (gothic lolity převážně ♥) 

Protože od září pracuju v nemocnici na půl úvazku, mám více času na své koníčky - alespoň do doby, než začne škola T__T a i proto jsem vyrobila pár dnobnůstek ☺
Některé možná budete moci vyhrát za krásný outfit na Čokoládovém Odpoledni ♥ 
A protože mi došly komponenty, moc toho není XD Brzy chci však objednat pár roztomilých sladkých věciček, ze kterých chci vyrobit roztomilé headdressy a jiné doplňky ♥








Tento mám doma déle


Jooo a přišla mi tahle nádherná krajka :3 Je na šaty pro mou kamarádku, ale třeba z ní budou i nějaké wristcuffs ♥♥



Do budoucna mám hodně plánů na šití. Chtěla bych se zase pustit do něčeho gothic ^w^ a dodělat Anna's Rose Garden OP/JSK - pokud se mi podaří udobřit se šifonem. Momentálně jsme spolu ve válečném stavu >__< 


To je pro dnešek vše. Hezkou sobotu!! ♥
Yuki


2 komentáře:

  1. Ty hvězdičky jsou dokonalé! A moc hezká je i ta kombinac s tou divnou-růžovou-kroucenou-bavlněnou-hado věcí. <3
    Na tvé šaty s růžemi jsem si vzpomněla už mnohokrát... naposledy při myšlence "A co kdybych si na té sukni udělala volán z šifonu?" :'D. Děkujeme za repost zkušeností a možnostem vyhnout se složitým věcem mimo naše schopnosti. ^w^

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥