čtvrtek 27. října 2016

miniShoppingUpdate

Hezký den drazí ♥
Poslední dobou jsem opět podlehla shopaholismu, tentokrát však lolitímu. V klasických obchodech se 10x rozmýšlím, zda to skutečně potřebuju. U lolity platí toto - je to levné? Mám něco podobného? Mám to k čemu nosit? Pokud je 3x ano, je veliká šance, že se rozhodnu si to koupit XD
Tentokrát jsem zaútočila na Vinted Anko!




Nyní se tedy můj šatník rozrostl o jednu růžovou čelenku *_* (hodí se mi k Wonder Party a vlastně ke spoustě věcem)
Baby the Stars Shine Bright



A o růžové OTKs s puntíky! Skvěle se hodí k A La Carte Tea Time ♥♥ Jsou to mé první brandové OTK. Třeba u bot je celkem jedno, zda je to originál nebo replika. Rozdíl tam není znatelný nějak zřetelně. Jen na ceně. Ale u OTKs je to jiné.
Mám doma off brandové OTKs s printem WonderParty. Bohužel jsou to spíše podkolenky než OTKS a ty já nenosím, protože podkolenky nemusím.... necítím se v nich dobře.Jsou tedy kratší a na lidi, co nemají nohy, jako dráty do betonu, se natahují...nenatahují. Tyto OTKs natáhnu v pohodě nad kolena a i když kolena ohnu, stále jsou nad koleny! Jupí *__* Mám z nich radost a určitě si pořídím další, až seženu opět za tak levno!

A tady je menší zkušební coord s OTK's
chce to nějaký velký červený nebo krémový doplněk >__< a červenou kabelku!
Můžete zde vidět i pokus o parukoidní účes :D (takove ty culíčky, co bývají na parukách) Je to snadné! Třeba někdy ukážu, jak jsem to udělala ♥

halenka - Amavel
jsk - Angelic Pretty
spodničky, bloomers - handmade
OTKs - Angelic Pretty
boty - Angelic Pretty
doplňky ve vlasech(mašle, doubleclip, zlatý star clip) - handmade
zmrzlinový náhrdelník, jahodová brož, placky, náramek s jahodou - handmade
zbylé doplňky - Lyrel, Claire's, BittersweetCarousel, vietnamci

Jelikož jsem dnes druhý den po zákroku, můžete si na fotce všimnout asymetrie ve tváři - otok na pravé tváři :D Moc usmívat se mi taky nejde, protože mě bolavě tahají stehy >__< a druhý den přežívám na tekuté až kašovité stravě xD V sobotu jedu do Prahy navštívit Káju s Rukim, tak jsem na sebe zvědavá, jestli budu moci něco normálního pozřít XD

Hezký zbytek dne Vám přeje Yuki ♥

2 komentáře:

  1. Opravdu moc krásné. Také začínám pořizovat brandové OTKs, místo replik. Nějaké už mám a ta kvalita je opravdu znát.

    Hlavně se co nejdříve uzdrav. Už se na tebe moc těšíme. <3

    Ruki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥