sobota 23. září 2017

Období temna

Takto by se dalo nazvat toto menší období, kdy tady na blogu je celkem smutno, prázdno a nepřibívá tolik nových článků, jako v dobách minulých. Důvod je zcela jednoduchý...
Stalo se toho hodně... Moji oba spolubydlící odešli zpět k rodičům, byt zůstal na mě, bylo okolo toho hodně starostí s hledáním nových spolubydlících, několik lidí to přijalo, pak odřeklo na poslední chvíli, do toho jsem chodila do práce a i když mám jen půl úvazek, jela jsem jak fretka, protože nebyly sestry a potřebovali mě na víc než jen 8 směn za měsíc. Takže jsem celé prázdniny měla celkem nabité a na lolitění či psaní článků nezbývá moc čas. Ale snad se to zlepší...

Momentální důvod je ten, že začala škola. Ve druhém ročníku začínám odbornou praxí a k mé smůle udělali nový systém - mentoring. Spočívá to v tom, že každému studentovi bylo přiřazeno oddělení, kde za něj zodpovídá jedna konkrétní sestra, mentorka. A student KOPÍRUJE její směny, tudíž chodíme na praxi ZADARMO na dvanácti hodinové směny včetně nočních, víkendů a i svátků. Sice nám řekli, že svátky a víkendy jsou na domluvě s mentorkou, ALE k čemu mi to je, když musím splnit 240 hodin do konce října a boužel musím jít o víkendu i ve svátek, aby mi ty hodiny praxe vyšly? Do toho pracuju na půl úvazku na plicním oddělení. 
Nechápu to... je přeci běžné a normální, že student VYSOKÉ školy chodí do práce nebo na brigádu, aby měl na nájem a jídlo. Ne každého živí rodiče, ale oni nám začali vyhrožovat - Pamatujte, že při plánování směn musíte dbát na zákoník práce. Jestli se dozvíme, že jdete na praxi, z praxe do práce a podobně, zjistíme si kde pracujete a může se stát, že budete v té práci muset skončit kvůli praxi!
Ano, takto nám vyhrožovali kantoři na vysoké škole... Tak mi řekněte, jak mám za měsíc a jeden týden stihnout 240hodin praxe + cca90hodin práce = 330HODIN!! samozřejmě tím, že poruším zákoník práce. A milé profesorky, kašlu vám na zákoník práce.... Praxe mi na nájem nevydělá... 
Říjen bude opravdu náročný. Každý den budu ve špitále na dvanácti hodinové směně... po fyzické stránce to nebude problém, si myslím, ale po stránce psychické... jen si to uvědomuju, tak mám z toho takový....pocit beznaděje a vyčerpání. Vlastně nebudu mít čas na domácí činnosti, nějaký osobní život... Je to strašné. 
Pokud někdo začne říkat, že studovat všeobecnou sestru je snadné,není! Rozhodně ne pro pracujícího člověka. A že nás není málo. Takový problém, že jede i 7 dvanáctek bez dne volna v kuse, má nejedna má spolužačka. Kdyby nám místo toho uznali práci jako praxi, když dělám to samé a na praxi pak nevědí co semnou, protože vše umím a na tajno mě posílají dřív domů se slovy, Veru, tady se stejně nic nového nenaučíte. Běžte dřív domů...

Tohle je tedy hlavní důvod, proč nebudou do cca konce října moc nové články...

A teď něco veselejšího. Co se chystá???
Drazí, nemohu tomu uvěřit, ale už pracuju na svém prvním mnou šitém cosplay! Včera mi přišla paruka, na čočky čekám a někdy, až budu mít trochu volna, se pustím do šití uniformy ♥♥
Budu mít cosplay na Iki Hiyori z anime Noragami ♥ Nemohu se dočkat, až to bude hotové! 



Co se lolity týče, ušila jsem nové JSK *__* článek mám rozepsaný, tak se máte na co těšit. Dle mého to jsou asi nejkrásnější šaty, co jsem kdy ušila. Ale to je samozřejmě o vkusu ♪♫

A také plánuji natočit makeup tutorial na tento gothic lolita makeup, včetně návodu jak na takový účes. Je to velice snadné! Takže, těšte se ♥

Napočtenou příště! ♪♫
Yuki

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥